Strony

03/03/2014

Naturally




"Girls can be so in need of social approval that they confuse harassment for acceptance—thinking that any attention is better than none. Since many girls as well as boys buy the idea that sexual aggression and exploitation is normal masculine behaviour, it may not even occur to them to demand to be treated as equals."

Jeszcze kilka lat temu życie wydawało mi się bardzo proste. Szkoła, znajomi, rodzina, minimalne obowiązki. Żyć nie umierać! Niestety z czasem zaczęłam dostrzegać wiele innych rzeczy, niekoniecznie pozytywnych. Nauczyłam się wielu rzeczy, popełniałam błędy, uczyłam się na swoich własnych doświadczeniach. Dopiero teraz się przekonałam jak ciężko jest walczyć o swoje marzenia, i jaka ciężka praca mnie czeka. Chcę w 100% się spełnić, i będę wytrwale dążyć do swego celu. Krótko przed moimi 17nastymi urodzinami biorę pod uwagę wszystkie za i przeciw, i wyznaczam sobie cel. Moja ostatnia bardzo ważna uwaga? Nie ufać ludziom. Zawsze byłam bardzo otwarta do ludzi, bardzo pozytywnie nastawiona i myślałam, że mogę się wygadać. Okazało się jednak, że nie wszyscy są warci zachodu, a moje myśli i uwagi nigdy nie powinny wyjść z moich ust. Zaczynam doceniać osoby, z którymi mogę szczerze i na każdy temat porozmawiać.  Jestem cholernie wdzięczna, że są ze mną, doradzą, wysłuchają... Następna uwaga? Zamiast narzekać czego nam brakuje, dostrzegajmy to, co mamy!

17 comments:

  1. tak bardzo naturalnie ze az wcale. dalej kilo tapety na ryju

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale ktos zazdrosny o urode Ani uuhh

      Delete
    2. To jaki w takim razie jest naturalny makijaż? :D Naturalny nie równa się bez makijażu... Jak dla mnie ładnie wyglądasz :)

      Delete
  2. Notka bloga nie odnosi się do zdjęć tylko do uczuć, podoba mi się :*

    ReplyDelete
  3. Ej ale serio ;) dalej dużo makijażu :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tapeta jak nie wiem! BB creme pozdrawia, ja również!

      Delete
    2. to moze ogranicz bb creme, bo na prawdę nie wygląda to naturalnie...

      Delete
  4. Taki naturalny i delikatny makijaż najlepiej podkreśla Twoją urodę :)
    Życzę wytrwania w postawionych sobie celach. Nie będzie łatwo, ale będzie warto :)

    ReplyDelete
  5. najlepszymi przyjaciółmi są rodzice i my sami i to wcale nie jest egoistyczne

    ReplyDelete
  6. Ludzie gdzie tu jest dużo makijażu? To, że ktos ma ładną cerę nie oznacza, że musi nakładać kg podkładu. Pozdrawiam;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To przecież nie jest "nomakeupost" tylko pomalowane rzęsy, brwi i brozner.. chryste!

      Delete
  7. jaka PIĘKNA <3
    obserwuje !!!!!!

    ReplyDelete
  8. chciałabym jednak zobaczyć NO-MAKEUP :)

    ReplyDelete
  9. pięknie wyglądasz ;) makijaż jest bardzo ładny, pasuje Ci i podkreśla urodę :)

    ReplyDelete