Strony

09/01/2013

Cold



( Shirt,pants- Zara, bag-@)

Skóra, dres i kopertówka. Jak fatalnie to brzmi! Na szczęście tak jak zwykle próbując mieszać, kombinować i utrudniać sobie stylizację wyszło coś fajnego. Bluzki z baskinką to moja nowa miłość, mogłabym wykupić chyba wszystkie na ziemi. Gdy zobaczyłam tą skórzaną już wiedziałam co się święci. Jest elegancka, skórzana i z pazurem, czyli taka jaką moglabym sobie wymarzyć. A dres? Hmm.. Wprawdzie nigdy nie mówiłam im nigdy, ale przeniesienie ich z moich czterech ścian na ulice było.. ciężkie ;-) Teraz leżą w szafie i czekają na swoje kolejne wcielenie. Bo tak szczerze to nigdy nie myślałam, żeby się z nimi spoufalać. Dawały mi domową wygodę czyli tego czego od nich oczekiwałam. A teraz chodzą sobie na salonach, są wielbione przez fashionistki i ludzi z reguły znających się na modzie. Kto by pomyślał? Bo ja na pewno nie..

10 comments:

  1. wiesz za co Cię lubię? Za to ,że jesteś taka odważna.
    ale zakładając na siebie różne dziiwne rzeczy , robisz to z umiarem i smakiem. <3 jesteś świetna.

    ReplyDelete
  2. nie podoba mi się połączenie elegancji i dresów. Tym razem mnie nie zachwyciłaś ;)

    ReplyDelete
  3. bardzo podobają mi się dresy i ich połączenie ze skórą, jest świetne! ;)

    ReplyDelete
  4. Gdzie kupiłas tą torebkę? ;>

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dałabyś link, bo strasznie mi się podoba, anie mogę znaleźć na allegro? Z góry dzięki ;)

      Delete
    2. Zamawiałam ją w maju zeszłego roku, teraz również nie potrafię jej znaleźć.

      Delete
  5. Strasznie, ale to strasznie podoba mi się ta stylizacja. Nie wiem dlaczego, ale lubię dziwactwa. Są fajne, fantazyjne, oryginalne. Sama kombinuję z tym, co ubieram przez co ludzie często dziwnie patrzą, szepczą między sobą. Ale cóż, do odważnych świat należy.
    A powiedz mi skąd masz te dresy? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baw się modą, to najlepsze co może być!
      Dresy są z zary, tak jak podpisałam. Mają świetne przeszycia na kolanach i mam nadzieję, że następnym razem uda mi się je pokazać Wam w całości. Chyba nawet leżą już na % :)

      Delete
  6. Wedlug mnie wszystko w tej stylizacji do siebie pasuje, super ci wyszło to połączenie :)


    zapraszam :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    ReplyDelete